A SCOOTY24 OLDALÁN VÁSÁROLT TERMÉKEK VISSZAKÜLDÉSE

Mennyi ideig érvényes a termékvisszaküldés a megvásárolt árucikkekre?

A SCOOTY24 oldaláról megrendelt termékekre 1 év termékvisszaküldés vonatkozik (a vonatkozó feltételek és korlátozások betartása mellett).

 

Hogyan küldhetem vissza a SCOOTY24 oldalon vásárolt terméket?

A termék visszaküldéséhez e-mailben (return@scooty24.eu) küldd el nekünk a megrendelési azonosítót, valamit a megrendelő személy nevét.

A csomag felvételéhez futárt küldünk és/vagy kiállítunk egy visszaküldési címkét egy másik szállítási módhoz.

Amennyiben a termék még nem érkezett meg, a csomag átvételét a futárnál is elutasíthatod.

Ha magad szeretnéd feladni a visszaküldendő terméket, küldj nekünk egy e-mailt a return@scooty24.eu e-mail címre.

A visszaküldött termék megérkezését követően a pénzt a fizetésnél használt fizetési móddal térítjük vissza.

Milyen termékekre nem érvényes a termékvisszaküldés?

A rendelésre készült termékekre (vagyis az egyedi extrém rollerekre), valamint a vásárló egyedi igényeihez igazított termékekre a termékvisszaküldési lehetőség nem vonatkozik.

Emellett, kizárólag új és használatba még nem vett termékeket áll módunkban visszavenni. A csomag legyen sértetlen és hiánytalan. A terméket ki lehet próbálni, például egy roller esetében ez annyit tesz, hogy a vásárló leellenőrizheti, hogy a roller minden elemet tartalmaz-e, a termék színe és egyéb tulajdonságai egyeznek-e a megrendelt termékével. Amennyiben a vásárló kipróbálja a terméket, kizárólag otthon, bent tegye, hogy a kerekeken ne mutatkozzanak a használat jelei, valamit a roller lapja is tiszta és karmentes maradjon. Ha a termék nem felel meg az elvárásoknak, visszacsomagolására az eredeti csomagolásban, az eredeti formában kerüljön sor.

Pótalkatrészek csak abban az esetben küldhetők vissza, ha még nem voltak beszerelve, illetve használva.

 

A hibás termékekre termékgarancia vonatkozik. A jótállás feltételiről bővebben ITT olvashatsz.

 

Amennyiben a termék visszaküldése nem a megfelelő formában történik, fenntartjuk a jogot arra, hogy a terméket visszapostázzuk a feladónak vagy a termék árát csak részben térítjük meg. Minden ilyen esetet külön megvitatunk a vásárlóval.

 

Szállítási költség visszatérítése

Annak ellenére, hogy a SCOOTY24 oldalán rendelet termékekre 365 napos visszatérítési garancia vonatkozik, a szállítási költségeket kizárólag abban az esetben áll módunkban visszafizetni, ha a megrendelés a távértékesítésekre vonatkozó 14 napos vásárlástól való elállás törvényi előírásainak megfelelően, 14 napon belül lemondásra kerül. Emellett, ha a megrendelés több árucikket tartalmaz és csupán a termékek egy része kerül visszaküldésre, a szállítási költséget nem áll módunkban visszatéríteni. Ebben az esetben a szállítási és visszaküldési költségek a vásárlót terhelik.

A visszaküldött termék postaköltsége a vásárlót terheli. Mindezt sikerült a lehető legoptimálisabb módon megoldani és a visszaküldés ára, a csomag súlyától függően 4,90 euró összegtől kezdődik.

 

Megrendelt termékek cseréje

A termékek cseréjére is van lehetőség. Ilyen esetben a cserére szánt terméket a vásárló elküldi nekünk, majd mi ingyenes postaköltséggel postázzuk a csereterméket. A termék visszaküldéséhez használd a szokásos termékvisszaküldési eljárást. A termékcserére ugyanazok a követelmények vonatkoznak, mint az egyéb termékvisszaküldésre.

A termékcseréhez küldj e-mailt az alábbi e-mail címre: return@skooty24.eu

On Top
Cart
Close
Back
Account
Close